Hvordan vi skaffer kunder

Lead service formål er å skaffe kunder til selskapene vi samarbeider med.

På den måten kan samarbeidspartnerne våre fokusere på å levere en best mulig tjeneste, fremfor å fokusere på markedsføring. Vi har jobbet med kundegenerering i 10 år, og kan trygt kalles eksperter på området.

Vi fokuserer på å være synlige for de personene som er aller mest interesserte i å betale for tjenesten din. Søker en person for eksempel etter «finn regnskapsfører», «beste advokat»,«anbefalte eiendomsmeglere» eller lignende, er det stor sjanse for at våre domener vil være synlige.

Våre primære markedsføringskanaler er blant annet:

Kundene vi sender til deg vil alltid ha en høy sannsynlighet for å bli dine kunder. Her skiller Lead Service seg fra mange andre i bransjen. Vi følger alltid opp samarbeidspartnerne våre for å høre om det er noe vi kan gjøre for å levere enda bedre leads.

Vi samarbeider med både små og store bedrifter, og tilpasser oss ulike behov og størrelser.

Uansett om du er et adovaktforma i Tønsberg som ønsker flere kunder i ditt område, eller en landsomfattende varmepumpeleverandør som ønsker så mange nye kunder som mulig over hele landet, tilpasser vi tjenesten for deg.

Dersom du er interessert i å finne ut mer om oss og/eller samarbeide med oss er det bare å ta kontakt via kontaktskjemaet vårt eller på telefon.

Velg markedsføringen som passer best for deg

Hvem som helst kan opprette en annonse på Facebook eller andre sosiale medier helt selv, men dessverre er det ikke så enkelt. For det første er du nødt til å gjøre analyser for å finne ut hvor du skal plassere deg. Kanskje ingen av kundene dine er på Facebook, men heller på en annen plattform. Slike analyser av markedet kan vi gjøre for deg slik at du oppnår en høyest mulig konverteringsrate. Ikke bare for å finne plattform, men hva slags annonser som når frem til din målgruppe.

Det er uten hensikt å sette i gang en kampanje uten en ordentlig plan som er testet. Dette trenger du aldri å bekymre deg for når du er kunde hos oss. Vi sørger for at tjenesten blir levert skreddersydd for deg, slik at du skal bli mest mulig fornøyd.

SEO

SEO, eller søkemotoroptimalisering, blir av mange omtalt som den beste markedsføringen. Målet med SEO er å få organiske treff på siden din. I motsetning til Google Ads, hvor du betaler for plassering, vil målet være å havne på toppen av Google uten annonser. Det store spørsmålet er jo hvordan man gjør dette?

Google har egne algoritmer som bestemmer hvem som ligger på toppen og bunnen. Det er faktisk over 200 faktorer som bestemmer disse plassene. Noen veier mer enn andre, men det er tre faktorer som er de aller viktigste; kvalitet, autoritet og relevans.

Kvalitet handler blant annet om designet på nettsiden din og kvaliteten på innholdet ditt. Dersom du for eksempel er en advokat, ønsker du kanskje å komme øverst på søkeordet eiendomsrett. Da er det viktig at du har innhold som er av høy kvalitet og som Google forstår at handler om eiendomsrett. Det er også slik at mobilversjonen av nettsiden din er den Google ser på når de vurderer kvaliteten på nettsiden din.

Autoritet, eller domeneautoritet, handler om styrken på hjemmesiden din. For å oppnå en høy autoritet er du avhengig av at andre sider linker til hjemmesiden din. Mange mener også at dette er den viktigste faktoren for SEO. Tidligere var det mulig å lure systemet slik at man kunne legge inn linker fra hvor som helst. Dette er ikke lenger mulig, og du blir nå straffet av Google for dette. Vi hjelper deg med å bygge linker på en naturlig måte.

Relevans handler om hvor relevant innholdet ditt er. Hvis du skriver en artikkel om eiendomsrett er det viktig at søkeordet blir brukt naturlig. Tidligere kunne man også jukse med søkeord og for eksempel putte det inn i hvit tekst på en hvit bakgrunn hundre ganger. Dette blir du nå straffet av Google for. Du er også nødt til å analysere brukerne sine søk slik at du skriver relevante artikler. Dette hjelper vi deg også med.

Når alt dette er nevnt, er dette fortsatt bare overflaten på SEO. Det er mye arbeid som må legges inn, og man er nødt til å være tålmodig. Dette er fordi du ikke vil oppnå resultater med en gang når man starter med SEO. Det kan ta litt tid, men i det lange løp vil det være en god investering for din bedrift.